بهارانه

فروشگاه اینترنتی بهارانه

بهارانه

فروشگاه اینترنتی بهارانه

شارژر و نگهدارنده رومیزی موبایل

شارژر و نگهدارنده رومیزی موبایل محصولی جدید و بسیار کاربردی می باشد که از آن می توانید بر روی میز کار خود هم به عنوان یک شارژر موبایل استفاده کنید و هم به عنوان یک هولدر رو میزی.

قیمت : 29,000 تومان

هدست بلوتوثی JBL مدل JB-S100. این هدست فوق العاده قدرتمند با صدایی بی نظیر و شفاف به شما امکان پاسخ گویی به تماس های تلفنی را نیز علاوه بر گوش کردن به موسیقی می دهد.

قیمت : 69,000 تومان

گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت اندروید. این گیرنده بسیار کوچک امکان تماشای کانال های تلویزیونی را بدون نیاز به اینترنت در انواع گوشی و تبلت های اندرویدی را برای شما فراهم می سازد.

قیمت : 75,000 تومان

کیف پول و موبایل Sosha. این کیف های فوق العاده کاربردی دارای جای پول، تعداد متعدد کارت عابر بانک و  گوشی موبایل هستند و به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت می نمایند.

قیمت : 19,000 تومان

کیف پول چرم دستی و کمری. این کیف دستی بسیار کاربردی بوده و با داشتن جا برای تعداد متعددی از کارت عابر بانک و جا برای دو گوشی موبایل و پول نقدی بهترین کیف برای انتخاب شما خواهد بود.

قیمت : 19,000 تومان

دانگل بلوتوث AUX خودرو. این وسیله کوچک و کاربردی امکان اتصال گوشی موبایل شما به پخش اتومبیل و پخش موسیقی های موجود در آن را بدون هیچ سیمی و از طریق Bluetooth بر آورده می سازد.

قیمت : 24,000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.